تصفیه آب

سیستم سرریز استخر چگونه کار می کند و چه مزایایی دارد؟

اجرای سیستم مدرن سرریز استخر در پروژه های طراحی معاصر بسیار محبوب شده است. تکامل فنی و طراحی قطعات سرامیکی خاص، معماران و متخصصان ساخت و ساز را قادر به استفاده از این سیستم کرده است که در آن آب استخر شنا دائماً در حال تجدید است. یکی دیگر از ویژگی های اصلی این سیستم ها، اثر زیبایی شناختی تداوم ایجاد شده توسط آب سرریز از لبه است.

آب سرریز شده در یک حوضچه یا حوضچه جذب می شود و دوباره به داخل استخر می چرخد و یک چرخه پیوسته ایجاد می کند. استخرهای سرریز به طور موثر مشکل تجمع زباله های سطحی در استخر را از بین می برند، زیرا هر زباله با آب سرریز از لبه حمل می شود. این سیستم ها نیز برای ضدعفونی به مواد شیمیایی مانند قرص کلر نیاز دارند.

سرریز استخر چگونه کار می کند؟

سیستم سرریز، یکپارچگی کامل بین فضای داخلی و خارجی استخر را ارائه می دهد و ظاهر بصری فضا را هماهنگ می کند. دستیابی به این جلوه دیدنی نیازمند قطعات سرامیکی خاصی است که مخصوصاً برای این سیستم طراحی شده است. این سیستم ها علاوه بر ایفای نقش خاص در پوشش استخر و فیلتر کردن آب، از نظر زیبایی شناسی نیز به یک ویژگی مهم تبدیل می شوند.

در یک استخر سرریز، آب دائماً از لبه سرریز می شود تا به یک اثر نوری دست یابد که در آن سطح آب با افق ترکیب می شود. به همین دلیل، ضروری است که آب موجود در استخر همیشه در همان حالت باقی بماند. بر خلاف استخرهای کفگیر، که در آن آب از کناره ها پرش می کند، یک سیستم سرریز آب را در حرکت ثابت نگه می دارد: آب سرریز شده از طریق یک شبکه سرامیکی به کانالی می رود که اطراف استخر را احاطه کرده است. این آب به سمت مخزن تعادل حرکت می کند و سپس فیلتر بعد از تصفیه به استخر بازگردانده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا