تصفیه آب

مزایای استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی

کلرزن خطی یکی از مهمترین تجهیزات استخر برای ضدعفونی آب و حفظ سلامت شناگران است. استفاده از کلر برای ضدعفونی آب استخر بسیار رایج است و برای تسهیل آن تجهیزات زیادی تولید و به بازار عرضه شده است. ضدعفونی صحیح آب برای اطمینان از سلامت شناگران و پیشگیری از بیماری های منتقله از راه آب بسیار حائر اهمیت است. در این رابطه استفاده از قرص های کلر خصوصا قرص کلر آکواپول آمریکایی برای ضدعفونی آب بسیار قابل توجه است زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه مقاله به مزایای استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی می پردازیم.

چگونگی استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی

کلرزن خطی یکی از پیشرفته تری تجهیزاتی است که برای ضدعفونی آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله در مسیر آب استخر نصب شده و با استفاده از صفحه نمایش آن می توان مقدار کلر مورد نیاز جهت ضدعفونی آب را تعیین کرد. دقت بالای این دستگاه در تزریق کلر مورد نیاز استخر بسیار حائز اهمیت است. مدل های مختلفی از این دستگاه موجود است که فقط از انشعاب و اتصال متفاوت هستند. دو مدل In Line و Off Line کلرزن خطی را شما می توانید خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

از مزایای این دستگاه می توان به نصب آسان آن، ضدعفونی دقیق آب، سادگی ساختار آن و تنظیم اتوماتیک مقدار کلر مورد مورد نیاز برای ضدعفونی آب اشاره کرد. کافی است شما بر اساس اندازه استخر خودتان یکی از انواع کلرزن های خطی موجود در بازار را خریداری کنید و قرص های کلر را داخل آن قرار دهید. با نگهداری صحیح این دستگاه می توانید از تمیز بودن آب اطمینان حاصل کنید و سالهای زیادی از آن استفاده کنید. این دستگاه ها علاوه بر استخر در جکوزی، مخازن و حوضچه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا مقدار مشخصی از کلر را جهت ضد عفونی به آب تزریق کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا